Previous
Next

چراغ تک خانه سولار

دسته بندی: چراغ راهنمایی ، چراغ خورشیدی

چراغ تک خانه خورشیدی

ویژگی های چراغ تکخانه چشمک زن خورشیدی :

  • تعداد 120  LED ترافیکی با طول عمر 100.000 ساعت 
  • کنترل هوشمند تنظیم مصرف در چراغ های سولار 
  • تنظیم ولتاژ و جریان مناسب ماژول LED
  • قابلیت کارکرد چهار روز در شرایط ابری جهت چراغ های سولار 
  • ماژول LED به گونه ای طراحی شده است که سوختن هر LED  ، تاثیر محسوسی بر روی شدت نور و روشن بودن سایر LED  ها نمی گذارد .
  • ماژول LED  بر روی امواج رادیویی ، نویز موثر ایجاد نمی کند .
  • بدنه چراغ مقاوم در مقابل ارتعاشات و همچنین باد ، باران و تابش نور آفتاب 
  • جنس کلیه قطعات فانوس تماما از مواد پلی کربنات مرغوب بوده و در برابر UV و باران های اسیدی مقاوم می باشد .
  • -سهولت در باز و بسته شدن و تعویض قطعات 

محصولات مرتبط

چراغ تکخانه چشمک زن خورشیدی

 شرکت ترافیک کالا علائم راهنمایی و رانندگی با انرژی خورشیدی را برای ایمن تر کردن جوامع ارائه می دهد. علائم چشمک زن با انرژی خورشیدی روشن می شوند تا به راحتی قابل مشاهده باشند، حتی زمانی که شرایط آب و هوایی کار را دشوار می کند. نشان داده شده است که علائم LED تصادفات را تا 52 درصد در تقاطع های کنترل شده کاهش می دهد. آنها به راحتی در عرض چند دقیقه نصب می شوند. به علاوه، ویژگی انرژی خورشیدی این چراغ در مقایسه با استفاده از علائم راهنمایی و رانندگی که از انرژی خورشیدی استفاده نمی کنند، ردپای کربن ما را کاهش می دهد.

چراغ تکخانه چشمک زن خورشیدی

چراغ چشمک زن (هشدار دهنده) خورشیدی

چراغ های هشدار چشمک زن خورشیدی عمدتاً به عنوان یادآور ایمنی در شب استفاده می شود و روشنایی آن خیلی زیاد نیست.

چراغ های هشدار دهنده چشمک زن خورشیدی از انرژی خورشیدی برای تولید برق استفاده می کنند، هیچ منبع برق دیگری مورد نیاز نیست. در طول روز، باتری به طور خودکار ذخیره میشود و در شب چشمک می زند تا از رانندگی در شب اطمینان حاصل شود. چراغ های هشدار چشمک زن خورشیدی را می توان به طور گسترده در هر بزرگراه (مانند ورودی تونل ها، تقاطع ها، رمپ های ورودی و خروجی، روی پل ها) و مکان های دیگر مورد استفاده قرار داد و برای نگهداری جاده ها، معمولاً قبل از پروژه های عملیاتی و عمرانی استفاده می شود.

چراغ چشمک زن (هشدار دهنده) خورشیدی

استفاده از چراغ های هشدار دهنده چشمک زن خورشیدی

چراغ هشدار چشمک زن خورشیدی توسط افراد بیشتری شناسایی شده است و کارایی آن را نباید دست کم گرفت. چراغ های هشدار چشمک زن خورشیدی نقش بی بدیلی در کاربردهای عملی دارند. چراغ های هشدار چشمک زن خورشیدی عمدتاً در جلوی عملیات تعمیر و نگهداری جاده استفاده می شود تا به رانندگان یادآوری کند که با دقت رانندگی کنند. آنها را در مناطق خطرناک در بزرگراه ها نصب می کنند که در آن خطرات ایمنی ترافیک پنهان وجود دارد تا به رانندگان یا عابران پیاده یادآوری شود که توجه کنند. چراغ های هشدار چشمک زن خورشیدی به جلوگیری از حوادث و سوانح ترافیکی مانند تقاطع های بزرگراه ها، پیچ ها، پل ها، تقاطع های روستاهای کنار جاده، ورودی مدارس، محله های مسکونی، دروازه های کارخانه و مناطق خطرناک کمک می کند.

استفاده از چراغ های هشدار دهنده چشمک زن خورشیدی 

انتخاب چراغ های هشدار چشمک زن خورشیدی با ظاهر زیبا نه تنها می تواند به عنوان یک هشدار عمل کند، بلکه محیط محلی را نیز زیبا می کند. اگرچه این چیز کوچک است، اما ظاهر یک شهر مدرن را نیز مشخص می کند و همچنین تصویر مدیریت ترافیک در منطقه را نشان می دهد.

چراغ چشمک زن خورشیدی در بازه های زمانی مشخص چشمک می زند تا به رانندگان هشدار دهد.

چراغ چشمک زن خورشیدی به راحتی می توانند بدون هیچ گونه کار زیرساختی یا اتصال برق نصب و بلافاصله فعال شوند.

پنل خورشیدی چراغ چشمک زن خورشیدی که انرژی خود را از خورشید می گیرد، به راحتی می توان مناسب ترین زاویه (45 درجه به سمت جنوب) را تنظیم کرد. بنابراین، پنل خورشیدی می تواند حداکثر استفاده را از خورشید بگیرد.

 

انرژی تولید شده توسط پنل خورشیدی بر روی باتری که در داخل سیستم قرار می گیرد ذخیره می شود.

 

چراغ چشمک زن خورشیدی که با تکنولوژی امروزی تولید می شوند با LED های دارای ضریب کارایی بالا کار می کنند. بنابراین انرژی ذخیره شده در باتری به طور موثر مصرف می شود. دو نوع LED در فلاشرهای خورشیدی وجود دارد. آنها قرمز یا زرد هستند. رنگ چراغ چشمک زن خورشیدی با توجه به مناطق مورد استفاده و نوع هشدار تعیین می شود.

 

شارژرهای خورشیدی در طول روز شارژ می شوند و همزمان با فلاش ها به رانندگان هشدار می دهند. در شب، سطح روشنایی را با توجه به محیط تنظیم می کند و همچنان به رانندگان هشدار می دهد.

 

چراغ چشمک زن خورشیدی قرمز به معنای توقف با کاربردهای عمومی و خصوصی بیشتری نسبت به چراغ راهنمایی سه خانه استاندارد استفاده می شود، زیرا آنها ترکیبی از انرژی تجدیدپذیر و روشنایی LED را ارائه می دهند که ایمنی خودرو و عابر پیاده را افزایش می دهد.

مزایای علامت توقف LED با انرژی خورشیدی :

نصب و راه اندازی و کارکرد آسان

تصادفات تقاطع ها را کاهش می دهد.

افزایش دید راننده به ویژه در شرایط آب و هوایی بد.

افزایش انطباق راننده با تخلفات کمتر.

عملکرد طولانی مدت با انتشار کربن صفر و بدون استفاده از برق.

بازگشت سریع سرمایه از طریق صرفه جویی در مصرف انرژی.

 عملکرد بدون نیاز به تعمیر و نگهداری بدون قطعات متحرک.

هرگز نیازی به شارژ مجدد نیست، عملیات 100٪ از انرژی خورشیدی استفاده می کند.

کاهش 28.9 درصدی عدم توقف خودروها وجود داشت.

کاهش 52.9 درصدی تعداد وسایل نقلیه در حال حرکت در تقاطع بدون کاهش قابل توجه سرعت

در طول 2 سال گذشته، تقاضا برای چراغ های راهنمایی با انرژی خورشیدی گسترش یافته است که شامل انبارهای توزیع، مراکز همایش، پارک ها، ساختمان های اداری، و استراحتگاه های هتل و... می شود.

 مزایای علامت توقف LED با انرژی خورشیدی

چگونه چراغ راهنمایی خورشیدی می تواند برای جامعه و محیط زیست مفید باشد؟

به عنوان گام بعدی به سمت استفاده از چراغ های خیابانی با انرژی خورشیدی، دولت برخی از کشورها به سمت استفاده از این فناوری را در چراغ های راهنمایی که معمولاً در سراسر جهان توسط برق شبکه اداره می شوند، شروع کرده اند و اکنون به سمت ترافیک خورشیدی سوئیچ می شوند. چراغ ها این فناوری نه تنها در چراغ های راهنمایی و رانندگی خورشیدی استفاده می شود، بلکه در چراغ های خورشیدی و همچنین علائم راهنمایی و رانندگی جهت نما خورشیدی، گل میخ خورشیدی یا چراغ های خورشیدی هشدار دهنده چشمک زن و غیره استفاده می شود. تنها دلیل این سوئیچ، دستور دولت برای کاهش انرژی برق و صرفه جویی در این پول برای سایر پروژه های مرتبط با توسعه.

 

چراغ راهنمایی هشدار خورشیدی

وجود این فناوری می تواند به دولت کمک کند تا تصویری مثبت در چشمان مردم ایجاد کند. دولت های کشورهای مختلف با حمایت از تلاش برای محیط زیست سبزتر و صرفه جویی در انرژی، از آن برای جلب احساسات مثبت مردم نسبت به خود استفاده می کنند. نه تنها این، بلکه چراغ های راهنمایی خورشیدی نیز به دولت کمک می کنند تا تعداد حوادث ترافیکی را که به دلیل کمبود برق و کار نکردن چراغ ها اتفاق می افتد، کاهش دهد. داشتن این فناوری وابستگی به برق شبکه را از بین می برد و می تواند برق چراغ های راهنمایی را بدون وقفه تامین کند. این فن آوری مدرن می تواند مزایای متعددی را از جهات مختلف برای محیط زیست و دولت فراهم کند.

چگونه چراغ راهنمایی خورشیدی می تواند برای جامعه و محیط زیست مفید باشد؟

نتایج طولانی مدت

دولت نیازی به صرف بودجه زیادی برای نگهداری و ارتقاء چراغ‌های راهنمایی ندارد، زیرا چراغ‌های راهنمایی با انرژی خورشیدی به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و می‌توانند بیشتر دوام بیاورند. این پس انداز می تواند در پروژه های دیگر استفاده شود.

مشکلات مربوط به ترافیک را کاهش دهید

بیشتر مشکلات ترافیکی زمانی ایجاد می شود که سیستم خاموش است و چراغ های راهنمایی معمولی از کار افتاده اند. دولت می تواند با استفاده از چراغ های راهنمایی با انرژی خورشیدی که قادر به ارائه چراغ های دید بالا بدون وقفه هستند، از این مشکل خلاص شده و سفر را برای سواران راحت کند.

نهادهای دولتی کشورهای مختلف این موضوع را در دستور کار خود گنجانده اند که برای حفاظت از محیط زیست گام برخواهند داشت. این چراغ های راهنمایی خورشیدی فرصتی را برای دولت فراهم می کند تا برنامه های خود را عملی کند. این چراغ‌های راهنمایی خورشیدی بدون اتکا به استفاده از سوخت‌های فسیلی برای تولید برق، نیروی بی‌نهایتی را از خورشید برای تولید نور هدایت می‌کنند. این به کاهش ردپای کربن در کشور کمک می کند.

جهان بر راه‌حل‌های پایدار تمرکز دارد و بخش انرژی به عنوان بزرگ‌ترین سهم در انتشار گازهای گلخانه‌ای در بیشتر کشورها در نظر گرفته می‌شود. دولت کشورها به سمت ایجاد یک راه حل انرژی پایدار فشار می آورد. و سیستم روشنایی راهنمایی و رانندگی با انرژی خورشیدی به درستی چیزی است که برای ایجاد این تغییر و پرورش فرهنگ یک محیط سبزتر مورد نیاز است.

 

چراغ راهنمایی : 

چراغ های راهنمایی وسایل کنترل کننده و علامت گذاری شده در تقاطع جاده ها ، عبور عابران پیاده و سایر مکان ها برای راهنمایی ، هشدار و کنترل جریان ترافیک وسایل نقلیه ، دوچرخه ، عابر پیاده و سایر کاربران جاده هستند.

سیستم چراغ راهنمایی با انرژی خورشیدی برای استفاده در مناطقی طراحی شده است که برق وجود ندارد یا جایی که برق مکرر قطع می شود. پنل های خورشیدی با راندمان بالا و باتری های اسیدی و لیتیومی در سیستم انرژی خورشیدی استفاده می شود. 

 

چراغ راهنمایی زرد چشمک زن یعنی...

چراغ راهنمایی زرد چشمک زن برای ایمن نگه داشتن شما و سایر رانندگان وجود دارد.

 

به عنوان یک راننده در عصر حاضر، همه ما می دانیم که چراغ های راهنمایی و رانندگی دستگاه های سیگنالینگ مهمی هستند که جریان ترافیک جاده و همچنین عابران پیاده را کنترل می کنند. هر تقاطع یا گذرگاه شلوغی دارای حداقل یک عدد چراغ راهنمایی خواهد بود، و اکثر شهرهای بزرگ در سراسر جهان قطعاً به آنها اعتماد خواهند کرد تا جاده ها را بدون مانع نگه دارند.

 

بدون این دستگاه‌ها، تقاطع‌ها در جاده‌های شهری شلوغ منجر به بهم ریختگی و خطرناک خودروها می‌شود.

 

با این حال، گاهی اوقات، به خصوص هنگام رانندگی در اواخر شب یا در تقاطع‌های خلوت، چراغ‌های راهنمایی قرمز برای توقف، زرد برای احتیاط و سبز برای حرکت را نشان نمی‌دهند. در عوض، فقط نور زرد آن چشمک می زند. پس چراغ زرد چشمک زن واقعاً به چه معناست؟

 

پس به این دلیل که چراغ راهنمایی چشمک می زند لزوما به این معنی نیست که شما می توانید کاری را که می خواهید انجام دهید.

 

این یک دستگاه سیگنال ترافیک است که به شما می گوید صبر مساوی است با ایمنی

اصولاً به این معنی است که راننده باید با احتیاط عبور کند. این بدان معنا نیست که شما باید کاملا توقف کنید، اما توصیه می شود که راننده باید سرعت خود را کم کند و بررسی کند که آیا راه باز است یا خیر. این امر به ویژه برای تقاطع هایی که امکان عبور سیله نقلیه در آنها زیاد است بسیار مهم است. 

اهمیت رعایت چراغ های راهنمایی و رانندگی و علائم راه

چرا به جای چراغ زرد چشمک زن از حالت عادی چراغ راهنمایی استفاده نکنید؟

خوب، همانطور که گفتیم، ترافیک در برخی مکان ها می تواند سبک شود. به این ترتیب، استفاده از الگوی چراغ راهنمایی توقف و حرکت معمولا باعث اتلاف وقت راننده می شود. بنابراین اواخر شب، این چراغ ها به چراغ زرد چشمک زن تغییر می کنند.

 

همچنین، چراغ‌های زرد چشمک زن به خودی خود در چندین منطقه کلیدی که تقاطع‌های جاده‌ای نیستند، استفاده می‌شود، جایی که هنوز احتیاط توصیه می‌شود. اینها شامل گذرگاه های قطار، جاده هایی برای ادغام در بزرگراه، تقاطع سه طرفه یا در تقاطع های آرام در شهرها می شود.

شما همچنین می توانید این موارد را در فرودگاه ها، پارکینگ های مراکز خرید، دانشگاه ها و غیره نیز مشاهده کنید.

گذشته از دلایل ذکر شده قبلاً، "حالت چراغ راهنمایی زرد چشمک زن" نیز در صورت از کار افتادن چراغ راهنمایی روشن می شود. به این ترتیب، به رانندگان توصیه می شود با کاهش سرعت وسیله نقلیه با نزدیک شدن به یک تقاطع، با احتیاط حرکت کنند.

درک عمیق تر از علائم مختلف جاده 

اما در مورد یک فلش زرد چشمک زن چطور؟

این نوع چراغ راهنمایی معمولاً در جاده هایی یافت می شود که به رانندگان اجازه می دهد تا بپیچند. برای چراغ فلش‌شکل زرد چشمک زن، این بدان معناست که کسانی که در حال چرخش هستند باید تسلیم ترافیک مقابل شوند. همچنین، آنها تنها زمانی می توانند چرخش را انجام دهند که جریان ترافیک از وسایل نقلیه ورودی پاک شود. به عبارت دیگر، وسایل نقلیه چرخشی باید تسلیم شوند و جای خود را بدهند.

 سوالات متداول در مورد چراغ راهنمایی زرد چشمک زن

بدان معناست که راننده باید هنگام عبور از یک تقاطع احتیاط کند.

چراغ زرد روی چراغ راهنمایی که به طور معمول کار می کند نیز به معنای احتیاط است. سرعت خود را کم کنید و برای توقف کامل آماده باشید.

حالت چشمک زن زرد چراغ راهنمایی زمانی استفاده می شود که ترافیک کم باشد، مانند اواخر شب.

لازم نیست توقف کنید، اما حداقل کمی سرعت خود را کم کنید تا بتوانید بررسی کنید که تقاطع خالی است یا خیر.

این موارد را می توان در خطوط ادغام بزرگراه ها، برخی از تقاطع های سه طرفه و حتی در تقاطع های کم تردد شهرها یافت.

لازم نیست توقف کنید، اما حداقل کمی سرعت خود را کم کنید تا بتوانید بررسی کنید که تقاطع خالی است یا خیر.

چراغ قرمز چشمک زن علامت توقف 

رانندگانی که با چراغ قرمز چشمک زن روبرو هستند باید قبل از خط ایست یا خط عابر پیاده توقف کنند. اگر خط ایست یا خط عابر پیاده وجود نداشته باشد، رانندگان باید قبل از تقاطع توقف کنند. رانندگان باید فقط در صورت ایمن بودن و پس از انحراف از حق تقدم اقدام کنند. چراغ قرمز چشمک زن مانند یک علامت توقف در نظر گرفته می شود.

 چراغ قرمز چشمک زن علامت توقف

چراغ های قرمز چشمک زن مطمئناً توجه خودروهایی را که در آنها کنترل ترافیک اضافی لازم است جلب می کند. این چراغ قرمز 24 ساعته چشمک زن کاملاً مستقل است و به طور مداوم کار می کند. چراغ چشمک زن قرمز یک مکمل عالی برای علائم توقف است که نیاز به دید بیشتری دارند. همچنین برای آگاهی بیشتر از تقاطع های مشکل دار از چراغ قرمز چشمک زن استفاده می شود. استفاده از پنل سولار در چراغ قرمز چشمک زن خورشیدی و طراحی ساده آن را برای استفاده در جاده ها و مناطق روستایی ایده آل کرده است.

 

در عرض چند دقیقه نصب می شود تا اختلال در ترافیک به حداقل برسد و امکان جابجایی و هدف گذاری مجدد را فراهم میکند.

 

چراغ چشمک زن 24 ساعته راه حل عالی برای مکان های موقت یا دائمی است مانند:

تابلوهای ایست - توجه را به تابلوهای ایست که رانندگان متوجه آن نمی شوند جلب می کند.

علائم جدید - علائم جدید را برای چند هفته اول پس از نصب برجسته می کند.

منظور از چراغ قرمز چشمک زن چیست؟

1- توقف کنید، سپس در صورت ایمن بودن ادامه دهید

2- سرعت خود را کم کنید، سپس با خیال راحت ادامه دهید

3- منتظر نور زرد باشید

 چشمک زدن چراغ راهنمایی قرمز به معنای توقف و عبور با احتیاط زمانی است که جاده صاف است. معنای آن شبیه علامت ایست است، اگرچه چراغ‌های قرمز چشمک زن در جاده‌های سریع‌تر و عریض‌تر قرار می‌گیرند، جایی که رانندگان ممکن است در تشخیص علامت توقف به‌ویژه در طول شب مشکل داشته باشند.

 

معمولاً در جاده‌هایی با ترافیک ادغام‌شده یا در تقاطع‌هایی که جاده‌های خلوت تر چراغ قرمز چشمک زن می‌گیرند، قرار می‌گیرد. شما باید کاملاً در خط چراغ قرمز چشمک زن توقف کنید و فقط زمانی که جاده صاف است ادامه دهید.

 

چراغ قرمز چشمک زن از یک نظر شبیه به یک چراغ قرمز ثابت است. با این حال، از آنجایی که چشمک می زند، به جای اینکه منتظر سبز شدن چراغ باشید، می توانید پس از روشن شدن جاده از تقاطع عبور کنید. به این ترتیب، بیشتر شبیه یک علامت توقف است تا یک چراغ توقف. فقط مطمئن شوید که کاملاً متوقف شده و حق تقدم را به دیگرانی که قبل از شما به تقاطع رسیده اند بسپارید.

 

چراغ قرمز چشمک زن در گذرگاه راه آهن

هنگامی که یک چراغ قرمز چشمک زن در یک تقاطع راه آهن می بینید، باید یک توقف کامل و کامل داشته باشید. فقط زمانی باید ادامه دهید که مطمئن شوید قطاری نمی آید.

در بسیاری از گذرگاه‌های راه‌آهن، هنگامی که چراغ‌های چشمک‌زن روشن می‌شوند، یک دروازه خودکار پایین می‌آید تا از عبور شما از ریل و برخورد قطاری که از روبرو می‌آید، جلوگیری کند. وقتی قطار عبور کرد دروازه بلند می شود و عبور از آن امن است.

چراغ قرمز چشمک زن در گذرگاه راه آهن

چراغ قرمز چشمک زن در گذرگاه

چراغ های قرمز چشمک زن نیز در گذرگاه ها ظاهر می شوند. وقتی یکی را دیدید، کاملا توقف کنید. هنگامی که مطمئن شدید هیچ عابر پیاده ای عبور نمی کند، می توانید ادامه دهید.

چراغ های راهنمایی و رانندگی معمولاً از بالا به پایین یا از چپ به راست قرمز ، زرد و سبز هستند. در بعضی تقاطع ها ، چراغ های قرمز ، زرد یا سبز وجود دارد. برخی از چراغ های راهنمایی ثابت هستند ، برخی دیگر چشمک می زنند. بعضی از آنها گرد هستند و بعضی از آنها دارای پیکان هستند. قانون راهنمایی و رانندگی دستور می دهد که اگر چراغ راهنمایی از کار افتاده باشد یا به درستی کار نکند. در آن زمان ، هنگامی که به یک تقاطع می رسید ، باید همانطور که برای علامت توقف متوقف می شوید ، متوقف شوید. بهتر است اگر طبق قوانین حق تقدم ادامه دهید ، مگر اینکه توسط یک افسر راهنمایی و رانندگی به شما بگویید که رانندگی کنید.

 چراغ قرمز چشمک زن در گذرگاه

چراغ های راهنمایی خورشیدی به دستگاه های سیگنالینگ گفته می شود که با استفاده از صفحات خورشیدی مستقر در تقاطع جاده ها ، محل های عبور عابر پیاده و سایر مکان ها برای کنترل جریان ترافیک استفاده می شوند. آنها با استفاده از چراغهایی با رنگهای استاندارد (قرمز - کهربا / زرد - سبز) ، با استفاده از کد رنگ جهانی ، حق تقدم را به کاربران جاده نشان می دهند.

 

بیشتر چراغ های راهنمایی خورشیدی از لامپهای LED استفاده می کنند زیرا از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار هستند و از مزایای بیشتری نسبت به سایر وسایل روشنایی مانند لامپهای CFL برخوردار هستند زیرا از نظر مصرف انرژی کمتر، طول عمر بیشتری دارند و سریع خاموش و روشن می شوند. چراغ های راهنمایی خورشیدی شامل محفظه هایی هستند که باتری ها و مدارهای صفحه کنترل را در خود جای داده اند. چراغ های راهنمایی موجود را می توان با استفاده از یک منبع تغذیه کمکی با استفاده از صفحات خورشیدی برای استفاده در هنگام قطع برق نیز ارتقا داد.

مشخصات

نام محصولچراغ تک خانه سولار چشمک زن خورشیدی
نوعچراغ هشدار خورشیدی

نظرات

نظرات (5)
رتبه

پرسش و پاسخ

در حال حاضر هیچ سوالی برای مشتری وجود ندارد.


سوال شما با موفقیت برای تیم ترافیک کالا ارسال شد. به زودی در همین لینک پاسخی دریافت میکنید باسپاس
ارسال سوال
پنهان کردن فرم
Captcha