Previous
Next

تابلو توقف در روزهای زوج هفته ممنوع

  • تابلو توقف در روزهای زوج هفته ممنوع از ورق بادوام، گالوانیزه ساخته شده است.
  • تابلوی راه طراحی شده برای نصب روی تیرها.
  • امکان ایجاد سوراخ برای نصب تابلو روی سطوح صاف (نصب مستقیم روی دیوار).
  • تابلو توقف در روزهای فرد هفته ممنوع

محصولات مرتبط

شکل ظاهری تابلو توقف در روزهای زوج هفته ممنوع:

تابلو توقف در روزهای زوج هفته ممنوع ، راننده وسیله نقلیه را از توقف در روزهای زوج منع می کند. علامت گذاری دارای حاشیه قرمز در پس زمینه آبی است.

تابلو توقف در روزهای زوج هفته ممنوع تابلو توقف در روزهای زوج هفته ممنوع

تابلوی جاده ممنوعیت پارک در روزهای زوج از ورق فولادی بادوام و گالوانیزه با لبه های گرد ساخته شده است. در طی فرآیند گالوانیزه کردن، این ماده نسبت به واکنش با عوامل خارجی کاملاً غیر حساس می شود و در برابر اثرات مضر خوردگی مقاوم می شود. ورق فلزی در برابر آسیب های مکانیکی مقاوم می شود. لبه های تیز علامت ممنوعیت به گونه ای خم شده و گرد شده است تا ایمنی کافی برای نصاب ها در هنگام نصب تضمین شود.

پارامترهای فنی تابلو توقف در روزهای زوج هفته ممنوع:

  • تابلو توقف در روزهای زوج هفته ممنوع از ورق بادوام، گالوانیزه ساخته شده است.
  • تابلوی راه طراحی شده برای نصب روی تیرها.
  • امکان ایجاد سوراخ برای نصب تابلو روی سطوح صاف (نصب مستقیم روی دیوار).

این تابلو از دسته ی تابلوهای بازدارنده یا انتظامی راهنمایی و رانندگی است.

تابلوهای بازدارنده بیشتر به صورت دایره با نوار حاشیه قرمز رنگ و زمینه سفید و یا زمینه آبی رنگ هستند. بعضی از این علائم بدون حاشیه قرمز رنگ هستند و نوع ممنوعیت را به وسیله علامت خاص نشان می‌دهند (مانند تابلو توقف در روزهای زوج هفته ممنوع).

در چه مکانهایی میتوان از این تابلو استفاده کرد؟

تابلو توقف در روزهای زوج هفته ممنوع را می توان در بیرون و محوطه باز و روی دیوار نصب کرد.


این تابلو را می توان در داخل سوله و کارخانه ها و یا شرکت ها و یا محل های دیگر استفاده نمود. در ضمن می توان این تابلو را بر روی پایه و یا لوله نصب کرد.

ضوابط و اصول نصب تابلوهای راهنما "پارک در روزهای فرد ممنوع است" و "پارک در روزهای زوج ممنوع است" تفاوت چندانی با تابلوی اصلی  "پارک ممنوع" ندارد. اما نیاز به آنها آشکار است.

در بخش های باریک جاده ها ، در محل دفاتر متعدد مؤسسات و سازمان ها، جایی که تعداد زیادی وسایل نقلیه پارک می کنند، مشکل تردد سخت می شود.

اتومبیل‌هایی که در دو طرف جاده ایستاده‌اند، بزرگراه را باریک می‌کنند و تردد از روبرو را تقریباً غیرممکن می‌کنند.

با قضاوت بر اساس نام علائم ، پارک کردن در روزهای زوج ماه ممنوع است. به عبارت دیگر فقط پارک کردن در محدوده تابلو در روز خاصی از ماه ممنوع است.

محدوده اعتبار تابلوهای "پارک در روزهای زوج ممنوع است" از محل نصب آنها شروع شده و تا بخش هایی از جاده ادامه می یابد که عبارتند از:

نزدیکترین تقاطع در طول مسیر


محل نصب علامت "پایان منطقه همه محدودیت ها".

لازم به یادآوری است که تابلو ی "پارک کردن در روزهای زوج ماه ممنوع است" فقط در کنار جاده ای که در آن نصب شده اند کاربرد دارد.

بنابراین، پارک در روز مشخصی از ماه (زوج) فقط در حاشیه خیابانی که تابلوی ممنوعیت مربوطه در آن قرار دارد، ممنوع خواهد بود.

مشتریان ما همیشه می توانند تابلویی با اندازه استاندارد مورد نیاز را از طیف گسترده ای خریداری کنند و همچنین سفارش ساخت و نصب را به صورت جداگانه سفارش دهند.
تابلوهای ممنوعیت از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند.و هر علامت به طور کامل با براکت های نصب ساخته شده از مواد مقاوم در برابر خوردگی عرضه می شود.

لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد نحوه انتخاب علائم ایمنی و طرح های ایمنی و خرید علائم ایمنی ... با مشاوران ما تماس بگیرید .

مشخصات

نظرات

نظرات (0)

پرسش و پاسخ

در حال حاضر هیچ سوالی برای مشتری وجود ندارد.


سوال شما با موفقیت برای تیم ترافیک کالا ارسال شد. به زودی در همین لینک پاسخی دریافت میکنید باسپاس
ارسال سوال
پنهان کردن فرم
Captcha