Previous
Next

تابلو خروجی از آزادراه ۲۰۰ متر

  • مقاومت زیاد را در برابر شرایط جوی خاص
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی
  • دید بالا به دلیل استفاده از شبرنگ
  • ماندگاري و عمر بالا
  • نصب اسان

محصولات مرتبط

تابلو خروجی از آزاد راه 200 متر

خروجی از آزادراه 200 متر یکی از تجهیزات ترافیکی است که بسیار مهم می باشد. تابلو خروجی از آزادراه 200 متر به شما اطلاع می دهد که 200 متر با خروجی ازاد راه فاصله دارید اگر قصد خروج از آزاد راه را دارید از راهنما برای نشان دادن قصد خود به وسایل نقلیه دیگر استفاده کنید. اگر وسایل نقلیه در پشت سر شما در حال حرکت هستند، نباید سرعت خود را کاهش دهید. در همه محورها به علامت خروج سمت راست راه و علائم گردش توجه کنید.زمانیکه به خط خروجی نزدیک می‌شوید، در سمت راست شما خطی به نام کاهش سرعت وجود دارد. سعی کنید جهت کاهش سرعت و خروج از آزادراه خط کاهش سرعت استفاده کنید.

نکته : هنگام خروج از آزاد راه، از کاهش سرعت در خود آزاد راه خودداری کنید. صبر کنید تا در لاین کاهش سرعت قرار بگیرید و سپس سرعت خودرو را کم کنید تا سرعت شما با سرعت رمپ خروجی اعلام شده مطابقت داشته باشد. اگر خطری پیش روی خود دیدید یا در مواقع اضطراری، با روشن کردن چراغ خطر با راننده پشت سر خود ارتباط برقرار کنید.

تابلو خروجی آزادراه 200متر

اقدامات لازم برای مواجه شدن با این شرایط

مراحل خروج از آزاد راه به شرح زیر می‌باشد:

  • هنگام وارد شدن به خط کاهش سرعت از سرعت خود بکاهید.
  • زمانیکه وارد مسیر رمپ خروجی شدید به علائم و محدودیتهای سرعت توجه کنید.
  • همیشه هنگامی که پیچ یا مسیر دایره شکلی در خروجی قرار دارد مطمئن شوید که به اندازه کافی سرعت خود را کاهش داده و کنترل وسیله نقلیه در اختیار شما می‌باشد.

چرا تابلو خروجی از آزادراه 200 متر مورد نیاز است؟

این تابلو به رانندگان اطلاع می دهند که خروجی آزادراه نزدیک است و چه فاصله ای با آن دارند . بنابراین زمان لازم را به راننده را میدهد تا تصمیمات خود را بگیرند و اگر قصد خروج از آزادراه را دارند اقدامات لازم را انجام دهند تا به طور ناگهانی در آزاد راه نپیچند و موجب تصادفات جاده ای و وارد آمدن خسارات ناگوار هم به انسان ها ، وسایل نقلیه و آزاد راه بشوند. به همین دلیل وجود تابلو خروجی از آزادراه 200 متر برای بالا بردن ایمنی راه ها ضروری می باشد.

سایر اقدامات ایمنی

علاوه بر نصب تابلو خروجی از آزادراه 200 متر در نزدیکی خروجی می توانند از موانع ایمنی برای جداسازی خروجی آزاد راه استفاده کنند. مانند: موانع نیوجچرسی ، بشکه ترافیکی ، کاشن تانک ، استوانه و مخروط های ترافیکی و... زیرا به رانندگی دقیق‌تر کمک می‌کنند.

با نصب تابلوی خروجی از آزادراه 200 متر در فاصله ای مناسب از خروجی ، جان بسیاری از افراد نجات می یابد و علاوه بر آن به حفظ و ایمنی آزادراه کمک بسزایی می کند.

خروجی آزادراه

مزایای تابلو خروجی از آزادراه 200 متر

  • داراي بدنه اي از جنس گالوانيزه است .
  • مقاومت بالايي در برابر هر گونه شرايط اب و هوایی و بارندگي و برف دارد.
  • رنگ آن از جنس الكترواستاتيك است كه باعث ماندگاري و عمر بالاي تابلو مي شود.
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی.
  • در اين تابلو براي ديد بهتر از شبرنگ استفاده می شود.
  • نصب ان نیز راحت است.

خرید و سفارش تابلو خروجی از آزادراه 200 متر

برای آشنایی با تابلوهای ترافیکی و خرید آن‌ ها، فروشگاه‌­ های معتبر و تحت نظارت راهنمایی و رانندگی بهترین انتخاب هستند. این مراکز با دارا بودن انواع تابلوهای مختلف ترافیکی در طرح‌­­ها و مدل­‌های متفاوت در آشنایی شما با تابلوها جاده‌­ای بسیار تاثیرگذار هستند. قیمت تابلوهای ترافیکی جاده ای براساس نوع کاربرد و مشخصات فنی آن تعیین می­‌شود.

شرکت ترافیک کالا با داشتن سابقه در تولید و فروش انواع تابلوهای ترافیکی با ابعاد مختلف طبق استانداردهای وزارت راه و شهرداری اماده تولید سفارشات شما می باشد.  شما می توانید انواع تابلوهای ترافیکی و تجهیزات ایمنی راه ها و..  با کیفیت بالا و قیمتی مناسب را به صورت اینترنتی سفارش دهید . و یا برای اطلاع از قیمت و خرید و یا سفارش محصولات مد نظر از ترافیک کالا با مشاوران ما تماس بگیرید یا مستقیماً با شماره 09352621162 تماس بگیرید تا پاسخگوی شما باشیم.

مشخصات

نظرات

نظرات (1)
رتبه

پرسش و پاسخ

در حال حاضر هیچ سوالی برای مشتری وجود ندارد.


سوال شما با موفقیت برای تیم ترافیک کالا ارسال شد. به زودی در همین لینک پاسخی دریافت میکنید باسپاس
ارسال سوال
پنهان کردن فرم
Captcha