Previous
Next

تابلو پایان محدوده پارک آزاد

  • ورق از جنس گالوانیزه اصل و یا ورق روغنی 
  • رنگ الکترواستاتیک بکار برده شده برای تابلو
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی
  • مقاوم در مقابل خوشید ، رطوبت ، بارندگی ، گرما و سرما
  • مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف
  • دارای حمل و نصب اسان

محصولات مرتبط

رانندگي همواره با استرس همراه است، به خصوص اگر در مكاني نا آشنا باشید، و بخواهید جايي براي پارك پيدا كنيد. سالانه هزاران راننده به دلیل پارک در مناطق ممنوعه گرفتار و جریمه می شوند. تابلو محدوده پارک آزاد و پایان محدوده پارک آزاد به ما کمک میکنند تا با خیالی آسوده خودرو خود را در محدوده ای که پارک آزاد است پارک کنیم و بدون هیچ مزاحمتی به کارهای خود رسیدگی نماییم.

تابلو اخباری محدوده پارک ازاد که در تصویر پایین مشاهده میکنید (نشانه حرف سفید "P" در مربع آبی رنگ که خود آن در یک مستطیل با پس زمینه سفید که کلمه "محدوده" در آن درج شده است قرار دارد.) به ما اطلاع میدهد که این محدوده برای پارک خودرو بدون محدودیت زمانی ازاد می باشد و ما می توانیم با خیالی آسوده خودرو خود را در این محدوده پارک کنیم. اما این محدوده تا کجا اعتبار دارد؟ این تابلو تا مشاهده تابلو اخباری دیگری به نام پایان محدوده پارک آزاد معتبر است. تابلو پایان محدوده پارک آزاد چیست؟ ویژگی های ظاهری آن چگونه است؟ پارامترهای فنی آن چیست؟ تابلو های با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

به پاسخ این سوالات را در ادامه می پردازیم.

محدوده پارک آزاد و پایان محدوده پارک ازاد

تابلو پایان محدوده پارک آزاد چیست؟

تابلو پایان محدوده پارک آزاد در دسته تابلوهای اخباری قرار دارد و جزوی از تجهیزات ترافیکی به حساب می آید. همان طور که از نام آن مشخص است این تابلو به ما اطلاع می دهد که محدوده پارک آزاد به اتمام رسیده است و ما دیگر مجاز به پارک کردن در این محدوده نخواهیم بود. با پارک خودرو در خارج از محدوده پارک آزاد ، ممکن است مزاحم سایر افراد ئ شهروندان شویم و در ضمن جریمه هم دریافت خواهیم کرد.

تابلوهای پارکینگی اهداف مهمی فراتر از اجرای مقررات پارکینگ ندارد. آنها برای هشدار به رانندگان برای رزرو پارکینگ، پاک نگه داشتن مناطق آتش سوزی و موارد دیگر ضروری هستند.

با نبود تابلوهای محدوده پارک آزاد و پایان محدوده پارک آزاد ، رانندگان برای پیدا کردن جای پارک مناسب که برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنند و یا به دلیل پارک خودرو جریمه نشوند دچار سردرگمی می شوند . هدف از نصب تابلوهای محدوده پارک آزاد و همچنین تابلو پایان محدوده پارک آزاد ، شفاف نگه داشتن این مسیر و محدوده برای رانندگان است، اما بدون آنها، در هنگام عبور از محدوده دچار سردرگمی می شوند.

تابلو پایان محدوده پارک ازاد

مشخصات ظاهری و فنی تابلو پایان محدوده پارک آزاد

تابلو پایان محدوده پارک آزاد مطابق با شکل تعریف شده برای تابلوهای اخباری به شکل مستطیل است. پس زمینه این تابلو به رنگ سفید است و بر روی این پس زمینه یک مربع خاکستری رنگ است که واژه "P" با رنگ سفید داخل آن درج شده است.

تابلو پایان محدوده پارک آزاد در پایان محدوده مورد نظر برای اعلام پایان محدوده پارک خودرو نصب می شود . تا به رانندگان در مورد پایان محدوده تذکر دهد.

  • ورق تابلو از جنس گالوانیزه اصل و یا ورق روغنی است.
  • جنس رنگ روی تابلو ، الکترواستاتیک است به همین دلیل در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم  است.
  • در مقابل خوشید ، رطوبت ، بارندگی ، گرما و سرما مقاوم است.
  • مناسب برای شرایط جوی مختلف می باشد.
  • دارای حمل و نصب اسانی است.

قیمت ، خرید و سفارش تجهیزات ترافیکی

اگر می خواهید از تولید کننده و بدون واسطه انواع تجهیزات ترافیکی مانند: انواع تابلوهای ترافیکی (تابلو محدوده پارک آزاد ، تابلو پایان محدوده پارک آزاد و تابلو پارک ممنوع و...) ، انواع تجهیزات ایمنی راه ها( استوانه های ترافیکی ، مخروطی ترافیکی ، مانع نیوجرسی ، کاشن تانک ، بشکه های ایمنی و...) ، انواع شبرنگ ،انواع چراغ های راهنمایی و رانندگی و... می توانید با مشاورین ما در شرکت ترافیک کالا تماس بگیرید. برای دیدن مجموعه وسیع تابلوها و علائم ترافیکی ما و درخواست مشاوره، کافیست در تلگرام ، اینستا گرام و یا واتس آپ پیام دهید و یا با شماره 09352621162 تماس بگیرید تا پاسخ گوی شما باشیم .

مشخصات

نظرات

نظرات (0)

پرسش و پاسخ

در حال حاضر هیچ سوالی برای مشتری وجود ندارد.


سوال شما با موفقیت برای تیم ترافیک کالا ارسال شد. به زودی در همین لینک پاسخی دریافت میکنید باسپاس
ارسال سوال
پنهان کردن فرم
Captcha