فیلترهای فعال

شبرنگ سه ساله

دیده شدن و جلب توجه یکی از نکات مهم ایمنی در تجهیزات ترافیکی و تاسیسات است. در انبارها و مکان‌های صنعتی، علاوه بر خودرو شبرنگ بر روی انواع سطح، دیوار و کف نیز ممکن است استفاده شود. این محصول به ویژه برای علامت گذاری خطرات، مکان های ورود و مسیرها در مناطق کم نور یا تاریک مفید است. احتمالاً از خود پرسیده اید که طول عمر شبرنگ چقدر است. شبرنگ ها با طول عمر 3 ساله ، 7 ساله و 10 ساله در بازار عرضه شده اند.

شبرنگ ها از نظر انعطاف پذیری، دوام، طول عمر، رنگ و روشنایی متفاوت هستند. به طور مثال شبرنگ ها با برندهای متفاونی با طول عمر 3 ساله ، 7 ساله و 10 ساله در بازار وجود دارند. شما باید هنگام انتخاب نوع شبرنگ این فاکتورها را در نظر بگیرید. برای تعیین اینکه کدام گزینه برای استفده شما مفید است، مزایای شبرنگ را بررسی کنید، کاربردهای رایج را کشف کنید و الزامات آنها را بررسی کنید.

شبرنگ چیست؟

شبرنگ را در مکان ها و شرایط نوری مختلف به منظور جلوگیری از تصادفات و صدمات به کار می برند. شبرنگ از لایه بالایی مقاوم در برابر مواد شیمیایی، اشعه ماوراء بنفش و آب و هوا تشکیل شده است که با یک چسب حساس به فشار پشتیبان شده است. برخی از شبرنگ ها 3 ساله هستند یعنی تا 3 سال ضمانت دارند.

برای چندین دهه، شبرنگ نقش مهمی در افزایش دید و ایمنی در شب بازی کرده است. از زمانی که در دهه 1930 اختراع شد، جان افراد بی‌شماری را نجات داده است.

شبرنگ ، نوار انعکاسی یا ورق بازتابی نیز نامیده می شود زیرا نور را جمع آوری کرده و به منبع آن نور برمی گرداند. به عبارت دیگر، مهم نیست که نور از کدام جهت می‌آید، ماده بازتابنده آن را جمع‌آوری می‌کند، آن را متمرکز می‌کند و به منبع نور برمی‌گرداند.

اغلب یک اتومبیل یا چراغ قوه این کار از طریق کره های شیشه ای که به عنوان آینه های سهموی عمل می کنند یا از طریق منشورهای ساخته شده توسط انسان که نور را به منبع خود باز می گرداند، انجام می شود. شبرنگ ها به طور داوطلبانه در سراسر جهان استفاده می شوند تا اشیا در شب دیده شوند.

برای انعکاس بیشتر، شبرنگ با عناصر بازتابنده میکرو منشور ، سطحی آینه مانند ایجاد می‌کند که برای روشنایی فوق‌العاده و دید در فواصل طولانی مناسب است که در همه زوایا منعکس می‌شود.

شبرنگ سه ساله

کاربرد شبرنگ ها

شبرنگ ها از گذشته تا به امروز در راستای نجات جان مردم بسیار کاربرد داشته است. و به دلیل دید بالا و جلب توجهی که می کند در موارد بسیاری استفاده میکنند . در ادامه به برخی از موارد کاربرد آن می پردازیم .

  • شبرنگ ها اغلب در تجهیزات ترافیکی مانند: تابلوهای ترافیکی ، استوانه های ترافیکی ، بشکه ایمنی ، کاشن تانک ،مخروطی ترافیکی و... برای بازتاب نور بالا و برای جلب توجه رانندگان در شب و جاده هایی که دارای دید کم هستند به کار می رود.
  • همچنین از شبرنگ در پشت و کنار کامیون ها، تریلرها و تجهیزات ساختمانی یا سایر وسایل نقلیه قرار می‌گیرند.
  • اما شبرنگ فقط برای جاده‌ها نیست.توجه به ماشین‌آلات انبار مانند: لیفتراک، جک پالت نیز مهم است. بالابرها و ماشین آلات خدماتی در حالی که شبرنگ طول عمر بالایی دارد، این برنامه در هنگام استفاده از نوار طراحی شده برای شرایط کاربرد مورد نظر، بیشترین دوام را خواهد داشت.
  • با دوخت این محصول در قسمت بیرونی ژاکت، شلوار یا پیراهن می تواند دید را هنگام کار یا راه رفتن در مناطق پرترافیک یا کم نور افزایش دهد.
  • اشیاء نزدیک راهروها و در پارکینگ ها. نرده‌ها، نرده‌های کم ارتفاع و سایر موانع به سختی قابل توجه هستند، به‌خصوص اگر در پارکینگ یا مسیری ناآشنا باشید. نوار بازتابی می تواند این اشیاء را در حین حرکت در یک پارکینگ باریک یا یک راهروی منحنی برجسته کند.
  • قایق ها و کشتی ها. نوار انعکاسی بر روی عرشه و خارج از کشتی می تواند به مسافران و سایر قایق ها کمک کند تا از تصادفات مربوط به قطعات بیرون زده و لبه های بیرون زده جلوگیری کنند.

توجه کنید: نوار درجه بندی شده در فضای باز را برای استفاده در فضای باز، مانند اسکله بارگیری، تریلرها، یا جلب توجه برای موانع و تجهیزات ترافیکی انتخاب کنید.

انواع مختلفی از شبرنگ ها تولید و در بازار عرضه می شود ، از جمله:

  • شبرنگ درخشان مناسب در تاریکی
  • شبرنگ راه راه
  • شبرنگ انعکاسی برای تجهیزات ایمنی راه ها
  • شبرنگ کامیون DOT
  • شبرنگ درجه مهندسی
  • شبرنگ راه راه یا تک رنگ

در حالی که در طراحی و استفاده مشابه هستند، بین آنها تفاوت هایی نیز وجود دارد. شبرنگ بازتابی بیشتر شبیه یک آینه عمل می کند: نور منعکس شده را منعکس می کند و بسته به اینکه نور اصلی از کجا می آید، آن را در جهات مختلف پراکنده می کند. با این حال، شبرنگ دارای یک سطح منشوری است که نور را به سمت منبع اصلی خود هدایت می کند و تشخیص اینکه انعکاس چیست و از کجا می آید را آسان تر می کند. شبرنگ منشوری انعکاس فوق‌العاده درخشانی را برای دید بهتر ارائه می‌دهد.

شبرنگ سه ساله

طول عمر شبرنگ 3 ساله

نوار انعکاسی در رنگ ها و اندازه های مختلف در ترافیک کالا موجود است و طول عمر آن از سه تا ده سال متغیر است. طول عمر آن به نوع و ضخامت نوار مورد استفاده بستگی دارد.شبرنگ هایی با طول عمر 3 سال دارای خاصیت ضدخش هستند و این محصول در برابر بخار مقاوم است و قابلیت چاپ دیجیتال بر روی آن می باشد.

انواع شبرنگ 3 ساله

  • شبرنگ ترافیکی 3 ساله DM :

شبرنگ ترافیکی DM یک برند مشهور است که در بنرهای تبلیغاتی ، علائم ترافیکی موقتی و علائم ترافیکی دائمی استفاده می شود. و در مکان هایی که افراد نیاز به دید بالا در شب دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

  • شبرنگ ترافیکی 3 ساله NANO :

شبرنگ کیوالایت ساخت کشور چین است .گرید 3 ساله آن دارای ضخامت 130 میکرون است و دارای هیچ شیار و نقشی نیست . و دارای بازتاب بالایی است.

  • شبرنگ ترافیکی 3 ساله TAT :

شبرنگ تی ای تی ساخت کشور چین است ، قدرت بالای در بازتاب نور دارد . این محصول از جنس پی وی سی تولید می شود. به همین دلیل بسیار قوی بوده و در برابر عوامل خارجی و رطوبت به راحتی از سطح مورد نظر جدا نمی شود .

  • شبرنگ ترافیکی 3 ساله kiwalite :

شبرنگ کیوالایت ساخت کشور ژاپن است . بر روی گرید 3 ساله آن هیچ شیار و نقشی نیست . از نظر ظاهر کاملا شبیه شبرنگهای معمولی هستند و بازتاب بالایی هم دارند.

 شبرنگ سه ساله

محل استفاده از شبرنگ

شبرنگ ها با چسب حساس به فشار پشتیبان شده است تا کاربرد را ساده کند. این چسب برای استفاده در فضای داخلی یا خارجی طراحی شده است و انواع مختلفی برای نیازهای خاص موجود است. گزینه های عرض، رنگ و سبک را که برای مکان شما مناسب است انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید نوار سفارشی را در طرح های چاپ شده یا برش درخواست کنید.

یک نوع شبرنگ معروف به شبرنگ راه راه قرمز و سفید دارای گواهی DOT است که ممکن است برای دید بهتر روی کامیون ها و تریلرها اعمال شود. از دیگر کاربردهای شبرنگ می‌توان به علامت‌گذاری مسیرها، جلب توجه به سطوح ناهموار، تغییر ارتفاع یا فاصله کم، ایجاد مرز در اطراف درهای خروج اضطراری، برجسته کردن موانع، اشیاء و خطرات در بارانداز یا انبار، و ارائه دید بهتر و بهتر اشاره کرد. نشانه های جهت در صورت قطع برق

برخی از رایج ترین کاربردهای شبرنگ عبارتند از:

  • ایجاد مسیرهای مرئی و راه های فرار در مناطق کم نور
  • برچسب زدن تابلوهای ترافیکی
  • بهبود دید وسایل نقلیه یا تریلرها
  • افزایش دید در شب تجهیزات ترافیکی و وسایل نقلیه
  • جلب توجه به بشکه ها ، بولاردها ، موانع نیوجرسی و مخروطی های ترافیکی
  • علامت گذاری تیرهای تاسیسات، اشیاء ثابت و سازه های کنار جاده
  • برجسته کردن مناطق خطرناک در اسکله بارگیری
  • برای مصارف غیر صنعتی مانند قایق، ATV، کمپینگ، کلاه ایمنی و تجهیزات ایمنی در فضای باز
  • در حالی که شبرنگ اغلب در انبارها، اطراف اسکله های بارگیری و در سایت های ساختمانی استفاده می شود، همچنین گزینه خوبی برای استفاده در تجهیزات مزرعه، موتور سیکلت و دوچرخه، در گاراژ یا تعمیرگاه ، شناورها و یا برای بهبود دید قایق ها است.

شبرنگ سه ساله

بهترین رنگ شبرنگ چیست؟

پاسخ سریع و آسان به این سوال می تواند یک نوار منشوری میکرو منشوری بازتابنده سفید یا نقره ای رنگی باشد.

بهترین رنگ شبرنگ به کاربرد مورد نظر آن بستگی دارد. به عنوان مثال، نوارهای شورون در رنگ های متضاد برای آمبولانس ها، کامیون های آتش نشانی و سایر وسایل نقلیه اورژانسی استفاده می شود، خطرات محل کار و مناطقی که باید پاک نگه داشته شوند ممکن است بسته به خطر با نوار بازتابنده در رنگ های مختلف مشخص شوند و نوار راه راه قرمز و سفید اغلب توسط DOT برای علامت گذاری کامیون ها و تریلرها مورد نیاز است.

قیمت ، خرید و سفارشات شبرنگ 3 ساله

نوار انعکاسی می تواند ارتباطات بصری را در سراسر تاسیسات صنعتی بهبود بخشد، دید بهتری برای وسایل نقلیه اضطراری و تریلرها فراهم کند و ایمنی تاسیسات را در ساختمان ها، انبارها و پارکینگ ها افزایش دهد.

ترافیک کالا تولید کننده پیشرو تجهیزات ترافیکی است. ما به مدیران تأسیسات و ایمنی کمک می‌کنیم تا با برقراری ارتباط با دستگاه‌های بصری و نشانه‌های بصری، مکان‌های کاری مؤثرتر و ایمن‌تری ایجاد کنند. از وب سایت ترافیک کالا دیدن کنید یا با شماره 09352621162 تماس بگیرید.